mandag den 30. april 2012

Sidste bidrag til SS udfordringerne

Ja .. så er det jo sidste chance for at deltage i scrapsisters fødselsdags udfordring. Fik lavet lidt mere i går. Det har været skønt med en weekend uden planer der bare kunne bruges på mit værelse. I aftes nåede vi dog lige i bilka og købe havemøbler så nu kan altanen rigtig tages i brug - og med det skønne vejr der er idag er det jo pragtfuldt. Det er tiltrængt efter én af de der dage på job hvor der bare er knald på med møder og alt muligt andet.

Jeg beklager billedernes kvalitet. Har ikke verdens bedste kamera. Overvejer dog at invistere i et bedre kamera. Jeg har nu et helt almindeligt lille casio digitalkamera, og det tager virklig dårlige nærbilleder. Hvad kamera har i??

Her mine sidste bidrag til konkurrencen.




Tusind tak for jeres dejlige kommentarer!!

3 kommentarer:

  1. Spændende med konkurrencen på Scrapsisters :)
    Jeg er vild med dit LO :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte kreative kort og layout!!!!

    SvarSlet
  3. Øvv med kameraet især når nu dine kreationer er så flotte...!

    Jeg har et Canon 1000D og jeg ELSKER det, især fordi når jeg med tiden får råd kan jeg udskifte linser til at de kan zoome længere osv...

    http://hyggekager.blogspot.com/2011/06/nyt-kamera.html

    SvarSlet