søndag den 8. april 2012

Kort

Så er det vist på tide at jeg for bloggt igen. Siden sidst har jeg bl.a. lavet 2 fødselsdagskort til den gruppe jeg er med i på SS. og et enkelt påskekort.


Kort til Anja 
Kort til Krighaar ( sabrina)

 Et påskekort til kærestens farfar
Nyder i påsken derude? Her er fridagenene indtil videre blevet brugt til endelig at se min gamle studiegruppe igen, ih det var hyggeligt. SÅ har jeg været i horsens hos min søster, og torsdag tog vi ned til mine bedsteforældre der skulle have hjælp til at anlægge ny terasse i kolonihaven.
Og ja - så venter jeg faktisk bare på at det bliver lørdag den 14 april og tid til SAM !

11 kommentarer:

  1. Super søde kort : ) skønne stempelmotiver og flot farvelagt
    Skønt at have påske endelig tid til at scrappe igen, bliver skønt at komme til SAM igen næste weekend : )
    Rigtig god påskedag.

    Ps ved du godt at du har de ^%*%* to ord man skal skrive hver gang man vil kommentere?

    SvarSlet
    Svar
    1. nej det vidste jeg ikke.. det vil jeg prøve at lave om.

      Slet
  2. Hvor er det nogle dejlige kort du har lavet .. :) ..
    skønne forårs / påskekort ...

    dejlig påskedag til dig

    Hanneby

    SvarSlet
  3. Sikken nogle flotte kort. God påske

    SvarSlet
  4. Så fine og søde kort. Det er bare dejligt med de fødselsdagsgrupper :)

    Fortsat go påske :)

    SvarSlet
  5. Flotte kort du har lavet. Det er ikke godt med det postbud, men godt du fandt ud, af hvad der var galt =D

    SvarSlet
  6. Søde og nuttede kort i glade farver....

    SvarSlet
  7. årh super dejlige kort skønne og glade farver

    SvarSlet
  8. Rigtig søde kort, du har lavet.
    Vi ses til SAM. Jeg står hos Kreative fornemmelser.
    God påske.

    SvarSlet
  9. Lækker lækker kort du har lavet Camilla, de er bare så fine. Måske du skulle lave et med en postmand og sende til det lokale posthus, ha ha.

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe .. ja hvis de gider at hente det ;o)

      Slet