lørdag den 7. januar 2012

Jump Start

Jeg har endelig haft tid til at kigge videoerne fra Creative jump start kursuset igennem - og ih der er nogle lækre ting. Idag har jeg leget lidt med split splat ... eller hvad man nu kalder det, og er faktisk blevet ret glad for resultatet. Og det var kun inspiration fra den 1. video, det tegner jo meget godt, der er ihvertfald mange ting jeg skal prøve fra da andre videoer også.

Lidet billeder:

kæresten synes jeg roder - uh han får et chok når jeg rigtig går igang ;o)




Tags jeg fik lavet idag .. nu har jeg virkelig behov for baggrundsstempler :o)

God weekend derude

6 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte - ja, der opstår nye behov hele tiden;0)
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  2. De er sørme da blevet gode, og rode kan man da ikke undgå når man kreerer, sådan skal det være he he ! Ha' en dejlig krea weekend !
    Hjørdis .0)

    SvarSlet
  3. Flotte, du roder da ikke, tihi... Tror nok der er mange scrapborde rundt omkring der ser meget værre ud inkl mit : )

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte tags. Ja her roder det også når jeg går igang. :-)

    SvarSlet
  5. det er nogle rigtig flotte tags du har fået lavet - og så må man finde sig i at rodet følger med :o)

    SvarSlet