mandag den 7. november 2011

Scrap A Mania

Jeg har for første gang deltaget i SAM, og sikke en oplevelse. Et fantastisk arrangement med en masse "make and take" og en masse skønne mennesker der også synes papir er fantastisk. Jeg var afsted med min søster Louise, og det var en hygge. Et par billeder fra hallen:
Lidt plads problemmer på bordet :o)


Må jo nok indrømme at der opstod nogle pludslige shoppebehov, her er minde indkøb:



Udover dette købte jeg self også lidt papir og nogle tags. Jeg har aldrig helt fået lært at bruge distress ink rigtigt. Men hos http://www.picturingtheworld.dk/ hos Anja kunne man prøve, det viste sig at det var underlaget jeg har haft problemer med, så nu har jeg også indkøbt et stk bage papir i netto. Foruden distress junne man hos Anja i lørdags prøve de store baggrundsstempler fra impression obsession, sådan nogen må jeg helt sikket have en dag. Jeg lavede følgende tags på SAM:

Det blev også til 2 kort.. baggrundsstemplet prøvede jeg hos Anja

Sidste men ikke mindst kom jeg igang med 2 * LO




Det har været en super weekend!!

3 kommentarer:

  1. Sikke lækre tags, du har lavet ... woaw .. flotte farver :)

    SvarSlet
  2. Ihh hvor er jeg misundelig... Men ja, lækre indkøb, fede tags og skønt med lidt stemnings billeder :-D Måske jeg er med næste år... hehe

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor fik du lavet meget! Og både flotte tags, kort og layouts! Og lækre indkøb også.

    SvarSlet