søndag den 9. december 2012

julekort

Det er vist på tide at jeg for blogget . Men  blogger har drillet mig og jeg har ikke kunne ligge billeder ind. så nu prøver jeg fra telefonen.



jeg har slet ikke vist julekort frem i år , så de kommer lige her :



De er alle klar til afsendelse en af dagene :o) her jar det store hit været OA og mine nye TH stempler - og jeg der ikke skulle have nye jule ting i år.

Nu opdager jeg så lige at det ene billed vender på hovedet .. kan ikke finde ud af at vende det rigtigt.

Håber i nyder julen derude i blogland, det ser sådan ud på jeres blogs, tak for den evige inspiration:o)

6 kommentarer:

  1. Det er rigtig lækre julekort, du har lavet.
    OA og TH, så bliver det da ikke meget bedre.!
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Skønne julekort du har fået lavet og OA og TM så kan det kun blive godt : )
    Rigtig god 2 advent : j

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle flotte kort også dem på på hoved, ha ha.
    du har godt nok været flittig:)

    Rigtig god aften

    Knus

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne kort du har lavet !

    SvarSlet
  5. Skønne julekort du har lavet. Rigtig god uge til dig

    SvarSlet
  6. Tusind tak for det søde dyrekort og papir og blomster, der var lagt ved!

    SvarSlet