søndag den 10. juni 2012

Scrap med Marianne

Igår havde jeg besøg af marianne og det blev en dejlig lang scrapdag :o) Næste gang vi mødes i Ringsted scrapklub bliver den 25 august kl 10.00 på østre fælled i ringsted, hvis der er nogen der har lyst til at kigge forbi skal i være meget velkommen!!

Igår fik jeg startet på et album fra en fantastisk weekendtur som jeg var på med noget at min familie sidste weekend. Vi var på overnatningstur til Ree Park - som uden tvivl er min favorit dyrepak i DK. Vi overnattede  Tippi, spidste bålmad og hyggede. Vi sov ved siden af ulvene - sikke en oplevelse at blive hylet i seng og op næste morgen af dem :o) Sådan en tur kan varmt anbefales.

Nå med grunddelene i alnummet er nu klart - tror det skal med til scrapmarathon næste weekend hos love 2 scrap. Albummet er lavet af kuverter - med plads til en masse tags.








Så er jeg med i den bedste fødselsdagsklub inde på SS - ofter rammes man af latterkramper og kærlige drillerier - med der er også plads til mere seriøs snak. Vivi har sat gang i en konkurence med en skitse som udgangspunkt. Jeg har i lang tid haft en ur dims liggende - og nu skulle det være. Så det blev også lavet i går.



Jeg mangler bare nogle tal og sætte på og så er det færdigt. Det blev meget favrigt, egentlig ikke meningen, men er ok tilfreds med resultatet.

Rigtig god weekend derude. Og tusind tak for jeres dejlige kommentarer - det varmer.

14 kommentarer:

  1. Wow - det er superflot, flot brug af skitsen...

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig lækkert album. Og superflot ur i skønne friske farver!
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Ejj et FEDT album..!!
    Det bliver da vildt godt..
    Du virkelig god til at bruge friske
    pang farver- Love it :)

    SvarSlet
  4. Lækkert album du har lavet.
    Det ser rigtigt godt ud dit ur
    God søndag

    SvarSlet
  5. Flot album. Det ur ser da rigtig godt ud!

    God søndag

    SvarSlet
  6. Ååårh et sejt album du der har gang i. Og hold da kæft et lækkert kort du har fået lavet efter Vivis skitse.
    Forsat god søndag.
    Vi ses i "Gruppen" - haha.

    SvarSlet
  7. øøøhmm... jeg mener selvfølgelig et lækkert UR - ikke kort ... sorry ...

    SvarSlet
  8. Tak for en hyggelig dag i går. Hvor var det sjovt at se baggrunden til uret vokse frem, havde bestemt ikke set det ende der da du startede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. selv tak .. nej jeg så det heller ikke komme.. hehe..

      Slet
  9. Sikke et skønt og farverigt album og fedt ur, du har lavet også :)

    1000 tak for din kommentar på min blog. Ala-tapen har jeg købt i Stark. Tror du kan finde det i de fleste byggemarkeder.

    Fortsat god søndag :)

    SvarSlet
  10. hvor ser det godt ud .. dejligt album :)

    SvarSlet
  11. Waw hvor har du bare lavet nogle smukke sager. Det Album er så flot lavet, skønne farver:)
    Og det kort er waw, så flot med det ur....og ja meget farverigt.
    Vi har en skøn gruppe, så dejliiiiiiiigt:)
    God aften
    knus

    SvarSlet
  12. Fedt album :) det vil jeg rigtig gerne se lidt ekstra på hos love2scrap på lørdag ;) Glæder mig til en forhåbentlig hyggelig marathon. Vi ses og fortsat god søndag.

    SvarSlet